początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Charakterystyczny śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, jeszcze dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy. Swe specyficzne opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i progresywnym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, iż jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona. Dziś Nivea jest bronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i rąk, został sukcesywnie powiększony o uzupełniające produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, a także o kosmetyki do makijażu. Natomiast miejsce konwencjonalnego kremu zajęły innowacyjne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age" kolekcja. Nowym rozdziałem w historii marki było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie zapachów firmowych. Jako standardowy dominujący zapach towarów Nivea pozostała wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem plastikowym. Ta typowa finezyjna, świeża woń poza tym możliwie neutralnych białych albo bezbarwnych kosmetyków była poprzez dziesięciolecia i jest do dzisiaj jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze renomowane i z ochotą kupowane. Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. Mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z kolekcji „Body Milk". Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu producenta i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa. Po odniesieniu ogromnego sukcesu została ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT", z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swoim zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, asygnowana dla obu płci. Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych artykułów Nivea flakon perfum otrzymał istotnie prostą formę, na którym wyłącznie dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Dodatkowo kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana charakterystycznemu dla marki wizerunkowi o wyłącznie dwóch odcieńch granatowej i białej.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Nivea Gentle Eye Make-up Remov, 40793. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.