Dom Mody Lolita Lempicka zaistniał na początku lat osiemdziesiątych: pierwszy paryski pokaz kolekcji odbył się w 1983 roku, rok później pierwsi goście i kupujący przekroczyli progi butiku tej firmy. Autorką linii była Josiane Maryse Pividal, która zaczerpnęła swój pseudonim po części z powieści Valdimira Nabokova oraz po części od imienia polskiej malarki Tamary de Lempicka.
Jak sama ochoczo wielokrotnie to podkreślała od wczesnych lat dzieciństwa lubiła malować i szyć ubranka dla swoich lalek. W ten sposób miało się zrodzić marzenie o przyszłym zawodzie. Przy czym dobór nazwy dla jej domu mody jest sporo mówiący: zawsze chętnie szukała inspiracji w minionej kulturze, sztuce, w tym nad wyraz modzie damskiej lat czterdziestych.
Pierwsze pachnidła lansowane tym imieniem pojawiły się na rynku w 1997 roku. Niezmienną strategią stały się liczne wznowienia artykułów, które wcześniej prawidłowo pozostały przyjęte. Ponadto wszystkie wyróżniają się oryginalnymi flakonami, stylizowanymi na przedmioty luksusu o sporej ozdobności i użyciu złota.
Z czasem lansowanie nowych perfum stało się w domu mody Lolita Lempicka niemal jednakowo ważne, jak projektowanie ubrań. Pachnidła z zasady pakowane są w fantazyjne kolorowe pudełka o kształcie zgrabnej kostki z standardowym białym nieregularnym polem środkowym.
Sukces perfum „Lolita Lempicka" inspirował do następnych edycji i zaowocował całym szeregiem nowych wersji tych perfum. Rozpoznawalne są one po charakterystycznym flakonie w zarysie jabłka ze złotym napisem nazwy.
Przy czym szklane flakony różnią się czasem barwą, czasem tylko kolorem zawartości. „Si Lolita" to kolejny przykład udanych perfum, który powstał dzięki kreatywności Christine Nagel. Uwydatnia je niezwykły egzotyczny zapach otwarty przez świeży zapach mandarynki i seksowny bergamoty.
nieprzeciętny jest także szklany flakon o dość nieregularnych, fantazyjnych kształtach dopiero w drugim momencie rozpoznawalnych jako liść przynoszącej szczęście czterolistnej koniczyny. „Au Masculin" jest aromatem wytwarzanym dla panów o niebanalnej kompilacji fiołków z lakrycą, rumem i migdałami.
Nową twarzą lansująca dla producenta Lolita Lempicka elitarne produkty fragrance stała się typowa Elle Fannig, która m.in. Wystąpiła w ciekawym spocie reklamy na łonie dzikiej natury w konfrontacji z królem tutejszych lasów – z nie mniej nie więcej jak z jeleniem.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sweet woda perfumowana dla kobiet 50 ml +. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.