Większości z nas kojarzy się marka Ralph Lauren z najważniejszą kreacją tego domu mody: z koszulką polo dla eleganckich i równocześnie sportowo ubierających się panów. Obowiązkowo na koszulce przystępnej w wielu kolorach i odcieniach widnieje rozpoznawalny znak firmowy gracza polo galopującego na koniu i przymierzającego się do uderzenia. Właśnie na tych koszulkach pojawił się ten haftowany symbol po raz pierwszy, by dziś stać się wszędobylskim i pojawiać się w sposób równie oczywisty na wszelkich innych produktach producenta Lauren, w tym naturalnie także na flakonach perfum. Ralph Lauren, wł. Lifshitz, urodzony w 1939 roku Amerykanin nim zaczął tworzyć koszulki polo, które go rozsławiły, początkujeł już jako dziecko od sprzedawania krawatów. Później, w 1967 roku, udało mu się dokonać szczęśliwej inwestycji i wylansować pierwszą własną linię tej części garderoby. Na początku lat siedemdziesiątych zajmował się już profesjonalnie projektowaniem ciuchów równocześnie dla mężczyzn, jak i kobiet. Swój sukces zawdzięczał on wrodzonemu talentowi i subtelnemu wyczuciu – nigdy nie było mu informacje studiować ten fach. Dziś wśród bardzo bogatego asortymentu adresowanego na dodatek do dzieci i młodzieży znajdują się oczywiście pachnidła żeńskie i męskie. Żeńskie pachnidła „Romance" na bazie aromatów drzew, subtelnej róży, kwiatów lilii wodnej i gałki muszkatołowej w prostym, konwencjonalnym flakonie należą do ostatnich kreacji. Natomiast linia „Safari" w wersji damskiej i męskiej to egzotyczna linia o kuszących latem i tropikiem aromatach. Podobnie warto wspomnieć o linii „Polo" nawiązującej do firmowego logo i szarych, ale jakże znamiennych początków producenta. Tu kolejne warianty rozróżnione pozostały przymiotnikami odcieni: „Black", „Blue" i „Red". Wersjami specjalnymi są „Polo Blue Sport", „Polo Sport Man" i „Polo Explorer". Programatyczny charakter ma linia „Big Pony Collection" także skoncentrowana wokół gry polo. Seria ta jest ponumerowana od 1 do 3, przy czym poszczególne warianty zapachowe są przeróżne pod względem charakteru odpowiednio do zróżnicowanych męskich wariantów. W dodatku rodzaje 1 i 3 doczekały się wersji dla kobiet. Wraz z „Big Pony Collection" udało się wylansować artykuł, który w umiejętny sposób łączy w sobie wszystkie najważniejsze dla tej firmy atrybuty. Do tego wizerunku nie tylko pasuje gracz polo widniejący w zwiększeniu na flakonach, ale też nad wyraz trafiony design flakonów o rozmaitych niebanalnych, czystych i żywych kolorach. Sylwetka gracza polo odznacza się na flakonach kontrastującymi kolorami. To idealne połączenie brytyjskiej elegancji i sportowego stylu, obydwu tak wyjątkowo typowych dla gry polo. Więcej
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Polo Blue woda perfumowana 125 ml dla mężczyzn, 75076. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.