Gdy Jennifer Lopez, obecnie lubiana gwiazda muzyki i filmu, przyszła na świat w 1969 roku w biednej dzielnicy Nowego Yorku, nic ni wskazywało na to, iż zdobędzie światową sławę. Pierwsze kroki na estradach głównie nocnych klubów stawiała jako profesjonalna tancerka.
Dzięki wykształceniu, jakie otrzymała w tym kierunku jednocześnie udzielała lekcji tańca,połączyć koniec z końcem, nim udało jej się podpisać pierwszy muzyczny kontrakt. Odpowiedzialnym za jej sukces 80 mln sprzedanych płyt i listy filmografii obejmującej ponad 40 filmów z okresu 30 lat wielu czyni gorący temperament Jennifer Lopez, który ma zawdzięczać swoim latynoamerykańskim rodzicom.
Trudno jednak sobie wyobrazić, iż można by go osiągnąć bez stosownego nakładu pracy i samozaparcia. Jak dużo prominentnych osób przed nią Jennifer Lopez nie cofnęła się przed propozycją wylansowania dzięki swojemu znanemu nazwisku także damskich strojów.
Przygodę ze światem mody oficjalnie Jennifer Lopez rozpoczęła w 2001 roku, kiedy to na rynku pojawiła się jej własna linia mody „JLO aby Jennifer Lopez". Obejmowała ona dość bogaty asortyment, w którym obok ubrań znalazły się buty i kosmetyki.
„Sweetface" Lopez nazwała kolejną linie mody z 2005 roku. Stąd był już wyłącznie krok do wylansowania własnych perfum. Pierwsze pojawiły się wszakże w 2002 roku pod nazwą „Glow", lecz jak sama Lopez to wielokrotnie podkreślała w wywiadach, były one częścią jej dużo wcześniejszego marzenia na wykreowanie ubiorów i korespondujących z nimi akcesoriów.
perfumy te powstały przy współpracy z firmą Coty z którą Lopez później jeszcze odnosiła kolejne sukcesy. O swym pomyśle na nie Lopez mówiła: I wanted „Glow" to be fresh and clean, but still sexy and sensual (...) - miały być świeże, czyste, a równocześnie seksowne i zmysłowe.
W ten sposób Lopez przetarła szlak dla obowiązującego trendu lansowania perfum przez znane osobistości z show-biznesu. Następnymi perfumami Jennifer Lopez były „Still" i „Live" z 2003 i 2005 roku.
Kreacja z 2008 roku to pierwsze męskie pachnidła marki Lopez. Liczba sprzedanych egzemplarzy świadczy bezawaryjnie, że wykreowana poprzez Jennifer Lopez linia perfum została wyjątkowo dobrze przyjęta i stała się zasadniczym sukcesem na rynku perfumeryjnym.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Blue glow woda toaletowa 100 ml. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.