pewnością większości z nas znany jest graficzny symbol drapieżnej, dzikiej pumy wyciągniętej w skoku. Marka, w której logo i nazwie ten dziki kot się kryje jest klasycznie kojarzona jako firma artykułów sportowych, w tym odzieży i obuwia.
Jej początki są w rzeczywistości związane z produkcją butów i niemiecką firmą Rudolfa Dasslera, założoną w 1948 roku. Niewielu wie, że to właśnie od jego imienia wziął się pomysł na nazwę marki: początkowo, zgodnie z niejednokrotnie praktykowanym zwyczajem były to połączone pierwsze sylaby imienia i nazwiska założyciela brzmiące w sumie jak Ruma.
Ta pierwsza nazwa została jednak porzucona na rzecz podobnie brzmiącej nazwy drapieżnika, umożliwiając powołanie się obrazowe na jego atrybuty w celach marketingowych. Po okresie kryzysowym lat dziewięćdziesiątych producent poszerzyła asortyment wzbogacając go o kolejne akcesoria i ubrania inspirowane sportem.
obecnie Puma przechodzi kolejny burzliwy okres rozwoju po wykupieniu jej przez Koncern Kering. Tym razem Puma będzie znowu głównie biegać: z mottem „Forever Faster" producent promuje artykuły sportowe, z którymi była typowo dotychczas kojarzona.
Zgodnie z tematyką przewodnim firmy i wspierania sportowych intensywności perfumy Pumy są adresowane do kobiet i panów, którzy z ochotą uprawiają sport zawodowo jak i prywatnie. Dlatego są toprzeważnie zapachy o świeżej nucie, kreowane niejednokrotnie na bazie owoców cytrusowych.
Dla mężczyzn oferowane są wody toaletowe o stosunkowo małej zawartości substancji zapachowych. Wszystkie linie zapachowe Pumy są w dodatku rozpoznawalne po centralnie umieszczonym logo na flakonie i kartonowym opakowaniu.
Wyróżniają się one także szczególnie radosnym, optymistycznym zestawem odcieni i deseni, stając się symbolem sił witalnych, zdrowego trybu życiu, uczucia przyjemności po wysiłku fizycznym. Taka jest właśnie linia perfum o znamiennej nazwie: „Time to play".
Wersja damska i męska różnią się kształtem falkonu – żeński ma przekrój koła, łączy je design kolorystyczny. W centrum przezroczystego flakonu jest widoczna popularna puma w drapieżnym skoku. Dynamikę ruchu podkreślają umiejętnie graficznie centrycznie rozmieszczone wokół głównego motywu punkty zróżnicowanej wielkości.
aromat dla kobiet urzeka w pierwszym momencie kombinacją limetki z mandarynką i mango. To owocowe otwarcie zamykają aromaty kwiatowe róży i egzotycznej lilii. Całości dopełniają ambra i drzewo sandałowe w nucie podstawy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Pink bouquet woda toaletowa 30 ml - od 250 zł + próbki dermokosmetyków. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.