Guess – amerykański sen. Amerykańska marka modowa Guess jest znana zwykle z odzieży o wysokiej jakości, z kreatywnego marketingu, a także z posiadania szerokiego wpływu na panujące trendy. Obszernym sukcesem cieszą się także popularne dodatki, zegarki i biżuteria oraz pachnidła. Firma Guess pozostała założona w 1981 r. Przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurica Marciano, którzy urodzili się w Maroko, ale w 1977 r. Przeprowadzili się do Kalifornii, żeby spełnić swój amerykański sen. W latach 70. Zwrócili uwagę świata mody używaniem dżinsu, który wówczas uważany był za staromodny. Projekty braci Marciano były na tyle nieprzemijalne, zmysłowe i wykwintne, iż już na za każdym razem zmieniły podejście świata mody do dżinsów. Dziś producent Guess należy do tych najistotniej uznawanych na świecie, a jej wygodna ubranie i dodatki dla pań, mężczyzn i dzieci są odzwierciedleniem stylu życia. Wśród gwiazd, z którymi Guess współpracuje w zakresie reklamy, są między innymi Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. W XXI wieku natomiast producent łączona jest przede wszystkim z osobą Paris Hilton. Pierwsze pachnidła producent Guess wprowadziła na rynek w latach 80. We współpracy z marką Revlon. Później jednak zaczęła współpracę z marką Coty. W 1990 r. Rozgłos zyskały damskie perfumy Guess Original z nutami mandarynki, grapefruita, cytryny, jaśminu, hiacyntu i bursztynu. Do najszczególniej znanych zapachów dla mężczyzn należą orzeźwiające, zmysłowe pachnidła Guess Seductive Homme Blue. Perfumy Guess stworzone są we współpracy z takimi perfumiarzami, jak Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner czy Bernard Ellena. Producent Guess prowadzi aktualnie dzialalność w ponad 80 krajach świata i akcentuje się połączeniem amerykańskiego, zachodniego stylu z europejską wrażliwością. Jej produkty są symbolem młodzieńczego, sexy stylu życia pełnego przygód. W ciągu dziesięcioleci Guess pobudzał ludzi do marzeń dzięki swoim kampaniom reklamowym, które uczyniły słynnymi niemało do tej pory nieznanych osób. Filozofia marki Guess mówi, iż każdy może spełnić swój amerykański sen.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Woda toaletowa dare 100 ml. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.