uznana francuska producent jubilerska, jedna z tych, które dumne są ze swojej długiej tradycji rodzinnego przedsiębiorstwa. Louis-Francois Cartier założył je w 1847 roku i do 1960 roku pozostawało ono nieustannie w rękach rodziny Cartier.
aktualnie producent należy do koncernu Richement. Do historii nazwisko Cartier przeszło w związku z nietypowymi zegarkami, począwszy od pierwszych zegarków na rękę, aż po kwadratowe zegarki lotnicze. Z czasem w sklepach Cartier rozszerzył się asortyment, w tym o rozmaite elitarne akcesoria jak skórzane torebki albo szale.
Od 1981 roku są wśród nich ponadto perfumy dla obu płci. Do dziś nie brak wiernych i nowych entuzjastów pierwszej stylizacji zapachowej: Must de Cartier, która stała się klasykiem na drogeryjnych półkach – na tych najwyższych półkach, dodajmy.
Jest to jedna z pięciu linii perfum kobiecych tej marki. Choć na pierwszy rzut oka perfumy te nie wzbudzają zbytniego zainteresowania swym raczej prostym choć szlachetnym opakowaniem, ich unikalny charakter jest wart ich ceny.
Egzotyka i niezwykłe dostatek poszczególnych nut zapachowych całej kombinacji wywierają niezmiennie ogromne wrażenie. Spomiędzy ciekawych składników strzeżonej tajemnicy warto wspomnieć raczej rzadką gumożywicę, a za nią owocowe nuty moreli, brzoskwini i cytryny.
Do pozostałych czterech innych kobiecych perfum należy m. In. La Panthére. Pachnidła te należą do kolekcji obejmującej niemal wszystkie typy artykułów – to część stosowanej poprzez Cartier strategii.
Motyw tego dzikiego kota jest przy tym poniekąd programatycznym tematyką tej firmy – nie tylko serii Panthére de Cartier. Pojawia się on na wielu obiektach biżuterii, zwracając uwagę z zasady wysadzanymi drogimi szmaragdowymi oczami.
Inspiracją do wyboru tego egzotycznego motywu miał być udział w polowaniach na afrykańskim safari samego Cartiera oraz pracującej dla niego Jeanne Touissant, zwanej z czasem ze względu na temperament panterą.
pachnidła La Panthére to jednak zupełnie nowa kreacja z 2014 roku. Znamionuje je owocowo-zniewalający zapach. Kwintesencją tego samego wyrafinowanego pomysłu jest flakon wytworzony z przezroczystego, we wnętrzu szlifowanego na zarys głowy pantery szkła.
Kubistyczno-kanciastą formę można dobrze podziwiać dopiero po wypełnieniu flakonu kolorowym płynem.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Pasha noire edition 100ml m woda toaletowa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.