Dość wczesne początki sięgające lat sześćdziesiątych XIX wieku angielska producent specjalizująca się w kosmetykach i perfumach o nazwie Penhaligon's zawdzięcza swojemu założycielowi Williamowi Henry'emu Penhaligon, który to wtedy przybył do Londynu, żeby stać się nadwornym perfumiarzem ni mniej ni więcej jak Królowej Victorii.
ciekawy okres producent zawdzięcza Sheili Pickles, która otworzyła firmowy sklep przy Covent Garden i wzbogaciła asortyment o atrakcyjne produkty dla kobiet, jak perfekcyjny „Bluebell". Obecnie marka jest własnością koncernu Puig i w swoim asortymencie ma lubiane klasyki z początkowego okresu, jak i te z lat późniejszych.
Szczególne miejsce zajmują wśród nich perfumy dla Księcia Malborough z 1902 roku. W latach od 2009 do 2011 Penhaligon's wznowił cały szereg cieszących się zachwytm i popularnością perfum, czym zyskał sympatię wielu rodowitych Brytyjczyków, ale nie tylko.
Są to produkty dla koneserów szanujących sprawdzone formuły i dla tych wszelkich, którzy pragną zasmakować prawdziwej brytyjskiej nostalgii w najlepszym wydaniu. Najstarszą reedycją jest „Eau de Cologne" z 1927 roku, zaraz za nią warto wspomnieć „Zizonia" z 1930 i „Eau de Verveine" z 1949 roku.
Legendarna woda toaletowa z 1976 roku „Orange Blossom" oferowana jest nadal w klasycznym szklanym flakonie ze stylową etykietką. Na uwagę zasługują perfumy męskie wykreowane w 2003 roku o nazwie „Endymion".
Jest to kreacja, która zarówno pod względem kompilacji zapachowej jak i niebanalnego flakonu świadomie w pełni jest utrzymana w standardowej dla firmy klasycznej kreacji. Adekwatnie do nazwy zaczerpniętej z mitologii greckiej tradycyjny jest zestaw zapachów drzew wzbogaconych o akcenty orientalne.
Szlachetne kształty i dekoracje wyróżniają flakon z przezroczystego szkła z etykietką z tematyką udrapowanej zasłony. Na dodatek reklamowy spot jest dowodem prawidłowego smaku i stylowego wyczucia, cech którymi Penhaligon's się chlubi.
Spot pokazuje umiejętnie skróconą historię Endymiona, prostymi środkami dramatycznie ustylizowaną, interesującą wizualnie, ale do końca czytelną tylko dla wtajemniczonych. Do najnowszych produktów wylansowanych raptem w 2014 roku należy Trade Route Collection nawiązująca do eksplozji towarów przewijających się przez historyczny Londyn końca XIX wieku.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Pour homme woda toaletowa 100 ml spray. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.