Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swymi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w szczególnie reprezentacyjnym miejscu w mieście jego narodzin: w Palazzo Pittich we Florencji.
Pokaz ten był dużo obiecującą zapowiedzią sukcesu jego domu mody: w ten sposób dał on świadectwo swoich uzdolnień artystycznych, najprawdopodobniej odziedziczonych po dziadku Giuseppe Rossi, znanym włoskim malarzu.
Roberto Cavalli nie tylko studiował na dodatek sztuki spektakularne, lecz też ochoczo eksperymentował z technikami druku. Przez niego opatentowany sposób dekoratywnego drukowania na skórze stał się poniekąd jego znakiem rozpoznawczym.
dodatkowo jego projekty ciuchów od za każdym razem charakteryzował dość krzykliwy fason, ochoczo przekraczający utarte granice konwenansów i tradycji. W projektach nieraz powracają desenie skór zwierzęcych z cętkami lamparta lub paskami zebry, przez co ochoczo są uosabiane z jego nazwiskiem.
Licencję na perfumy domu mody Cavalli pojawiające się na rynku począwszy od 2002 roku przeszły po dziesięciu latach w ręce koncernu Coty. Wyjątkowo udaną i oklaskami przywitaną jest linia perfum Roberto Cavalli, która pozostała wylansowana przez Louise Turner.
Do wody toaletowej wraz z edycją limitowaną „Exotica" z 2012 roku dołączyły w 2013 kreacje „Acqua" oraz „Nero Assoluto". Zmysłowe kompozycje aromatów w przeważającej części o nutach orientalnych i kwiatowych posiadają charakter wytworny i wykwintny.
Łączy je też wspólny design flakonów o przyjemnych obłych kształtach i o grubym szklanym dnie. Flakony różni zabarwienie, od złotego przez lazurowy, czerwony i czarny. Z tymi barwami świetnie komponuje się złote, dekoracyjne zamknięcie wieńczące całość z plastycznie przedstawionym firmowym logo: dwoma finezyjnie się splatającymi literami C.
Nie mniej ciekawa jest seria „Just Cavalli", która obejmuje jednocześnie perfumy i kosmetyki damskie jak i męskie. Natomiast „Paradiso" to najnowsze objawienie na rynku firmy Roberto Cavalli z 2015 roku o egzotycznych aromatach, począwszy od bergamoty, mandarynki, owoców cytrusowych i jaśminu, aż po olejki pinii, cyprysu i liści laurowych w podstawie.
Uwagę zwracają pachnidła na siebie już ciekawym flakonem z grubego, szlifowanego na kryształ szkła. Reklamowy spot rewelacyjnie oddaje egzotyczny i gorący klimat, będący tak prawidłowo wyczuwalną inspiracją tych perfum: to krótka historia męsko-kobiecego spotkania na tropikalnej wyspie, gdzie zmysły i żądze nie sposób utrzymać na wodzy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Just cavalli for him woda toaletowa 90 ml. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.