Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swymi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w bardzo reprezentacyjnym miejscu w mieście jego narodzin: w Palazzo Pittich we Florencji.
Pokaz ten był mnóstwo obiecującą zapowiedzią sukcesu jego domu mody: w ten sposób dał on świadectwo swych uzdolnień artystycznych, najprawdopodobniej odziedziczonych po dziadku Giuseppe Rossi, znanym włoskim malarzu.
Roberto Cavalli nie tylko studiował jeszcze sztuki ładne, lecz też chętnie eksperymentował z technikami druku. Przez niego opatentowany sposób dekoratywnego drukowania na skórze stał się poniekąd jego znakiem rozpoznawczym.
dodatkowo jego projekty ubrań od zawsze charakteryzował dość krzykliwy styl, ochoczo przekraczający utarte granice konwenansów i tradycji. W projektach często powracają desenie skór zwierzęcych z cętkami lamparta albo paskami zebry, przez co z ochotą są uosabiane z jego nazwiskiem.
Licencję na perfumy domu mody Cavalli pojawiające się na rynku począwszy od 2002 roku przeszły po dziesięciu latach w ręce koncernu Coty. Bardzo udaną i oklaskami przywitaną jest kolekcja perfum Roberto Cavalli, która pozostała wylansowana poprzez Louise Turner.
Do wody toaletowej wraz z edycją limitowaną „Exotica" z 2012 roku dołączyły w 2013 kreacje „Acqua", a także „Nero Assoluto". Zmysłowe kompozycje aromatów w przeważającej części o nutach orientalnych i kwiatowych mają charakter wytworny i wykwintny.
Łączy je również wspólny design flakonów o błogich obłych kształtach i o grubym szklanym dnie. Flakony różni zabarwienie, od złotego przez lazurowy, czerwony i czarny. Z tymi kolormi idealnie komponuje się złote, ozdobne zamknięcie wieńczące całość z plastycznie przedstawionym firmowym logo: dwoma delikatnie się splatającymi literami C.
Nie mniej ciekawa jest linia „Just Cavalli", która obejmuje jednocześnie perfumy i kosmetyki żeńskie jak i męskie. Natomiast „Paradiso" to najnowsze objawienie na rynku marki Roberto Cavalli z 2015 roku o egzotycznych aromatach, począwszy od bergamoty, mandarynki, owoców cytrusowych i jaśminu, aż po olejki pinii, cyprysu i liści laurowych w podstawie.
Uwagę zwracają perfumy na siebie już interesującym flakonem z grubego, szlifowanego na kryształ szkła. Reklamowy spot genialnie oddaje egzotyczny i gorący klimat, będący tak prawidłowo wyczuwalną inspiracją tych perfum: to krótka historia męsko-damskiego spotkania na tropikalnej wyspie, gdzie zmysły i żądze nie sposób utrzymać na wodzy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Woda toaletowa dla mężczyzn just cavalli him new 30 ml eu). perfumy męskie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.